Haberler
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ..

95 yıl önce bugün azimle, inançla, özgürlük duygusuyla ekilen bu ülkenin tohumları bugün kararlılıkla yeşeriyor. Asırlara meydan okuyacak Cumhuriyet ağacının her bir dalı için zorluklarla mücadele eden Atamız Mustafa Kemal ATATÜRK’ü ve tüm kahramanlarımızı özlemle ve minnetle anıyoruz. Çevre Kulübü Danışman Öğretmenlerimiz ile öğrencilerimizin ortak…

29 Ekim 2018, Pazartesi

HAMLET OYUNUNDAYDIK..

William Shakespeare’in en çok oynanan ve en çok sevilen oyunlarından Hamlet’i usta oyuncu Bülent Emin Yarar’dan izlemek için Cevahir’deydik. Oyun içinde ustaca oyun yöneten, sergileyen, yaşayan; soytarıyla soytarı, saraylıyla saraylı, en akıllı kadar akıllı, kusursuz bir deli olabilecek kadar oyunculukla yoğrulmuş, öte yandan da bir oyuncunun nasıl…

27 Ekim 2018, Cumartesi

HALİM HOCAMIZ İLE İNSANLIK TARİHİNDE TARIMIN YOLCULUĞUNDAYDIK..

Sahip olmamız gereken yegâne şeyin toprak olduğunu söyleyen değerli hocamız Prof. Dr. Halim ORTA’yı okulumuzda ağırladık. İnsanlık tarihinde tarımın yolculuğundan insanın yolculuğuna doğru ilerleyen güzel ve anlamlı söyleşisiyle bizlere ne kadar da çok şey kattı. Geçen dönem okulumuza geldiğinde bizlere “Sevin, İdealleriniz olsun, Zamanı değerlendirin,…

24 Ekim 2018, Çarşamba

24 Ekim 2018 - Özel Silivri Türam MTAL - "İnsanlık Tarihinde Tarımın Önemi" - Prof. Dr. Halim Orta..

OKULUMUZUN BAŞKANLIK SEÇİMİ..

Yeni Eğitim-Öğretim yılında gerçekleştirdiğimiz başkanlık seçimini 30 oy alarak 10.Sınıf öğrencimiz Zikrullah Alan kazandı. Kendisini tebrik ediyor ve çalışmalarını merakla bekliyoruz.

22 Ekim 2018, Pazartesi

BU TOPRAKLARDA UMUT YEŞERTİYORUZ..

Türkiye Erozyonla Mücadele Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı’nı okulumuzda misafir ettik. Bizlere değerli projelerinden bahsederek yolumuza ışık tuttular. El ele verip toprakların çöl olmaması için neler yapılabileceği konusunda fikir ürettik.

19 Ekim 2018, Cuma

KARAGÖZ FESTİVALİ..

Öğrencilerimiz ile birlikte Rumeli Üniversitesi'nde 2'incisi düzenlenen İstanbul Karagöz Festivali'ne katılarak Türkiye'nin farklı bölgelerinden gelen Karagöz sanatçıları ile buluştuk. Genç Karagöz’cüler Atölyesi'nin ‘Somut Olmayan Kültürel Miras: Karagöz’ söyleşisini dinledik ve ardından Karagöz oyunu gösterisini izleyerek keyifli vakit geçirdik.

15 Ekim 2018, Pazartesi

DÖNEMİN İLK TİYATRO ETKİNLİĞİ "PROFESYONEL"

2018/2019 Eğitim-Öğretim yılında ilk tiyatro yolculuğumuz Sırp yazar Duşan Kovaçevic'in yaşamöyküsüne oldu. Gizli bir polis tarafından, hayatı gözler önüne serilen bir edebiyat adamının sürprizlerle dolu hikayesini anlatan "Profesyonel" adlı oyun hepimizi oldukça etkiledi.

14 Ekim 2018, Pazar

DÖNEMİN İLK GEZİSİ, TARİH YOLCULUĞU

2018-2019 Eğitim Öğretim yılının ilk gezisini Türkiye'nin önsözü olan Çanakkale'ye gerçekleştirerek Çanakkale Şehitliği'ni, savaşların geçtiği noktaları ve müzeleri görmenin heyecanını yaşadık. Vatan topraklarını korumak için inanç, azim ve yiğitlikle geri dönmeyi hiç düşünmeden canlarını ortaya koyanların destanının yazıldığı Çanakkale hem öğrencilerimizde…

06 Ekim 2018, Cumartesi

YENİ EĞİTİM-ÖĞRETIME MERHABA..

Okulumuz 2018-2019 Eğitim ve Öğretim yılına Belediye Başkanımız Özcan Işıklar'ın katılımıyla Merhaba dedi. Bu dönemde de ailemize katılan yeni öğrencilerimiz ile birlikte güzel gelecekler inşa etmeye devam edeceğiz. Yeni Eğitim-Öğretim yılında tüm öğrencilerimize başarılar diliyoruz.

17 Eylül 2018, Pazartesi

OKULUMUZUN PROJESİ ÜZERİNE CNN TÜRK İLE RÖPORTAJ...

Okulumuzun "Avrupa'yı Çiçeklerle Sarıyoruz" adlı projesi kapsamında öğrencilerimiz ile röportaj gerçekleştirmek üzere CNN TÜRK ekibi okulumuzu ziyaret etti.

13 Eylül 2018, Perşembe

13 Eylül 2018 - Özel Silivri Türam MTAL - CNN TÜRK - Erasmus - İtalya..

Okulumuzun "Avrupa'yı Çiçeklerle Sarıyoruz" adlı Erasmus+ projesi kapsamında öğrencilerimiz ile röportaj gerçekleştirmek üzere CNN TÜRK ekibi okulumuzu ziyaret etti.

BASINDA PROJEMİZ...

Silivri Haber Ajansı, Silivri Tv, Posta Gazetesi Trakya, Ulusal Eğitim, Silivriden.com, 212Haber, Silivri Yerel Haber, İstanbul Ses, Silivride Haber, Gazete Silivri, Değişim Gazetesi ve Silivri Hürhaber Gazetesi’ne “Avrupa’yı Çiçeklerle Sarıyoruz” adlı projemize gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ediyoruz.

06 Ağustos 2018, Pazartesi

"AVRUPA'YI ÇİÇEKLERLE SARIYORUZ" ADLI PROJEMİZ İLE İTALYA YOLCUSUYUZ...

AB Eğitim ve Gençlik Merkezi Başkanlığı Erasmus Programına yaptığımız proje başvurusu kabul edildi. Proje kapsamında 16 öğrencimiz ve 4 öğretmenimiz 2 hafta süreyle İtalya’da “Fattorie Faggioli Società Cooperativa Agricola” kurumunda “Süs Bitkileri Yetiştirme ve Bakımı” üzerine staj faaliyetlerinde bulunacak. Projemizin amacı; öğrencilerimizi mesleki…

02 Ağustos 2018, Perşembe

ERASMUS HAKKINDA...

Avrupa Birliği Komisyonu tarafından 2007 – 2013 yılları arasında yürütülen ve 2014 yılı itibariyle sona eren Hayatboyu Öğrenme Programı kapsamında mesleki eğitim alanında sağlanan hibe destekleri 2014 – 2020 yılları arasında Erasmus+ Programı altında da devam edecektir.

SİZ DE TÜRAMLI OLMAK İSTEMEZ MİSİNİZ..

Okulumuz hakkında bilgi edinmek, bizleri daha yakından tanımak ve bu ailenin bir parçası olmak istiyorsanız sizleri Gümüşyaka'da bulunan okulumuza bekliyoruz.