SINAV KAYGISIYLA BAŞETMEK İÇİN..
Etkinlikler SINAV KAYGISIYLA BAŞETMEK İÇİN..

19 Ağustos 2020, Çarşamba

-Sınava en iyi şekilde planlı ve programlı biçimde hazırlanın. -Sınavlara hazırlanırken eğlence, dinlenme ve beslenme düzeninize dikkat edin. -Sınavdan önceki günlerde yeteri kadar tekrar yapın. Tekrar en iyi pekiştireçtir. -Üzerinizde baskı ve kaygı yaratacak kişi ve ortamlardan uzak durun. -Sınavdan önceki akşam uykunuzu tam alın. -Kaygının, bir miktar heyecanın doğal olduğunu bilin, sınav kaygınızı, pozitif enerjiye çevirin. -Sınava başlarken kontrollü biçimde bir kaç derin nefes alıp vermeniz sakinleşmenize yardımcı olacak, kaygınızı azaltacaktır. -Sınav sürecinde diğer öğrencileri gözlemlemeyin, onların ne yaptıklarıyla ilgili bir şey düşünmeyin. -Sınav sırasında çarpıntı, terleme, idrar hissi gibi bedensel belirtiler hissederseniz, “Eyvah yine aynı şey oluyor, şikâyetlerim artacak ve bildiklerimi yapamayacağım” gibi yanlış yorumları zihninizden derhal uzaklaştırın. -Sınavdan sonra başarısız olduğunuz konuları tespit edip eksikliklerinizi gidermeniz, gelecek sınavlar için neler yapmanız gerektiğini planlamanız sınav kaygısını yenmede büyük rol oynayacaktır.

Tüm Hakları Saklıdır, Silivri Özel Türam Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi